.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يک گلستاني سفير ايران در هلند شد

"کاظم غريب آبادي" از نيروهاي استان گلستان که عضو تيم مذاکره کننده هسته‌اي ايران و مشاور دکتر "منوچهر متکي" وزير امور خارجه مي باشد، سفير ايران در هلند شد.

به گزارش شمال نیوز، غريب آبادي که برادر شهيد و از نيروهاي ارزشمند اصولگراي استان گلستان و شهرستان علي آبادکتول مي باشد، در سال 1352 در روستاي شيرنگ علياء بخش کمالان اين شهرستان در يک خانواده مذهبي چشم به جهان گشود و تحصيلات متوسطه خود را در اين شهرستان به پايان رساند و براي تحصيلات عاليه دانشگاهي راهي تهران شد و اکنون جايگزين "بزرگمهر زياران" در سفارت ايران در هلند شد.

او پيش از اين نيز معاون مدير کل سياسي وزارت امور خارجه و مشاور وزير خارجه بوده است که به پيشنهاد منوچهر متکي وزير امورخارجه و تائيد رئيس جمهور جايگزين زياران شد.

غريب آبادي که در حال حاضر عازم لاهه پايتخت سياسي هلند است، مولف کتاب‌هاي بسياري از جمله نهضت ملي هسته‌اي، برنامه هسته‌اي ايران، واقعيت هاي اساسي، بررسي معاهده منع جامع آزمايشهاي هسته‌اي، آشنايي با معاهدات خلع سلاح و کنترل تسليحات، پرونده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران به روايت اسناد و غيره مي‌باشد.

وي در مراسم رونمايي از کتاب نهضت ملي هسته‌اي که مهر ماه سال گذشته توسط اداره کل پژوهش و بررسي‌هاي خبري خبرگزاري جمهوري اسلامي و در محل اين خبرگزاري برگزار شد، اعلام کرد : در دوران دولت اصلاحات تمامي اقدامات اعتماد ساز از سوي ايران انجام مي‌شد اما طرف مقابل هيچ اقدامي در خصوص اعتمادسازي که کاري دو طرفه است، انجام نمي‌داد.

وي در ادامه تاکيد کرد: که خط قرمز دولت دهم حقوق هسته اي ايران است و ايران به هيچوجه از اين حق خود که مورد تاکيد مقام معظم رهبري و رياست جمهور هم هست نخواهد گذشت.

لازم به توضيح است که وي مدرک کارشناسي ارشد خود را در رشته روابط بين‌الملل از دانشکده وزارت امور خارجه دريافت کرده و نماينده ايران در کنفرانس عمومي آژانس بين المللي انرژي هسته‌اي که آبان ماه امسال برگزار شد، نيز بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.